Nieuwsoverzicht
NIEUWS
24-7-2024
Op zoek naar een nieuw gezellig hockeyteam?
Heb je interesse? Kom dan deze zomer een keer meetrainen op woensdag tijdens zomeravondhockey. Dan kan je meteen zien of er een klik is.
Voor vragen kan je contact opnemen via [email protected]
Tot snel!
Groetjes, D6
17-7-2024
Arbitrage avond voor begeleiders jongste jeugd
wo 4-sep 2024
Clubhuis Zwaluwen
19.30u - inloop
19.45u - aanvang
21.30u - einde
17-7-2024
Kom je ook naar het 1e Arbitrage Cafe van dit seizoen?
di 3 sept 2024
Clubhuis Zwaluwen
19.30u - inloop
19.45u - start Arbitrage Cafe
21.30u - einde
Het programma volgt later.
17-6-2024
Doe mee! Zomeravondhockey vanaf 26 juni
🏖 Zomeravondhockey = korte partijtjes met willekeurig gekozen teams
🏖 Voor senioren en veteranen, alle niveaus zijn welkom. Vooraf aanmelden = niet nodig
🏖 Veld 1
🏖 Iedere woensdag, starttijd: 20.00 uur
🏖 Neem een donker én licht shirt mee
En ja, de zomeravonden zijn niet voor niets lang, dus is er na afloop tijd genoeg voor een koud drankje 🧃
15-2-2024
Word jij ook sponsor dit jaar?
Geen hockeyclub zonder sponsors. Sponsors dragen bij aan de ontwikkeling van hockeyclub Zwaluwen Utrecht. Doe je mee?
De sponsorcommissie gaat graag met je in gesprek over de sponsoropties bij onze club. Er zijn namelijk heel wat mogelijkheden die ook voor jou interessant kunnen zijn. Van teamsponsoring tot sponsordoeken, we bedenken samen een passende activatie.
Zien we jouw bedrijf dit jaar langs de lijn?
Wil je meer weten? Neem contact op met Wouter, Nienke of Frank via [email protected]
HOCKEY
1-8-2023
Clubbijdrage voor teamactiviteit
Ook in het seizoen 2023-2024 stellen we vanuit de club voor elk team een budget van een halve contributie beschikbaar voor teambuilding activiteiten. Effectief is dat per leeftijdscategorie:
Onder 9 / F-jeugd |
155,00 euro |
Onder 10 / E-jeugd |
162,50 euro |
Onder 12 / D-jeugd |
180,00 euro |
Onder 14 / C-jeugd |
180,00 euro |
Onder 16 / B-jeugd |
189,00 euro |
Onder 18 / A-jeugd |
189,00 euro |
Senioren |
198,00 euro |
Het bedrag kun je declareren nadat de activiteit heeft plaatsgevonden, waarbij een rekening (of meerdere indien van toepassing) van de activiteit en een foto van het team tijdens de activiteit nodig zijn om aan te tonen dat e.e.a. heeft plaatsgevonden.
De declaratie kan worden ingestuurd naar het mailadres van de penningmeester: [email protected]